Публічна оферта iPlan Talks - iPlan
logo iPlan
logo iPlan
logo iPlan

Публічна оферта iPlan Talks

Публічна оферта iPlan Talks

Я, фізична особа підприємець Мікулов Сергій Володимирович (далі “Надавач”) за цією офертою (далі “Договір”) надаю інформаційні послуги “iPlan Talks” у вигляді пошуку, аналізу та систематизації інформації, добору та аналізу новин та проведення освітніх заходів у вигляді вебінарів на замовлення користувачів на теми планування персональних фінансів, нарахування та декларування податків та використання інформаційних технологій (далі «Послуги»).

Якщо ви сплатили за Послугу, то автоматично прийняли умови цієї оферти. Після прийняття умов цієї оферти, умови попередніх оферт, які ви принимали для попереднього використання послуг iPlan Talks, втрачають чинність. 
Умови оферти є обов’язковими для всіх користувачів Послуги («Клієнтів»).

Пакети послуг

1.iPlan Talks, щомісячна підписка

Вартість Послуги: 625 гривень на місяць, ПДВ не передбачено.

Умови оплати : Оплата здійснюється через бота. При сплаті першого платіжу Клієнт надає згоду на наступні 11 (одинадцять) списань щомісячних платежів в сумі, яка дорівнює першому платіжу, в автоматичному режимі. Такі списання відбуваються протягом року, щомісяця, в дату першого платіжу.

Перелік послуг: Клієнту надається доступ до наступних послуг:

  • Участь в вебінарах (прямих ефірах);
  • Перегляд записів минулих вебінарів iPlan Talks;
  • Користування базою знань щодо управління персональними фінансами “Вікіпедія iPlan”;
  • Користування Телеграм чатом, каналом та ботом iPlan Talks;
  • Участь в закритих групових ефірах для річних підписувачів*

*Щонайменш раз на рік та за умови своєчасної сплати 12 щомісячних платежів.

Строк надання послуг: Доступи надаються протягом 24 годин з моменту оплати першого платіжу. В разі прострочки сплати чергового платіжу доступ до Послуг припиняється.

2.iPlan Talks з річною оплатою

Ціна Послуги: 6000 гривень, ПДВ не передбачено.

Умови оплати: Оплата здійснюється через бота. При сплаті першого платіжу Клієнт надає згоду ще на одне списання річного платіжу в сумі, яка дорівнює першому платіжу, в автоматичному режимі. Таке списання відбувається через 12 місяців з дати першого платіжу.

Перелік послуг: Клієнту надається доступ до наступних послуг:

  • Участь в вебінарах (прямих ефірах);
  • Перегляд записів минулих вебінарів iPlan Talks;
  • Користування базою знань щодо управління персональними фінансами “Вікіпедія iPlan”;
  • Користування Телеграм чатом, каналом та ботом iPlan Talks;
  • Щоквартальна групова онлайн – зустріч із засновниками сервісу Сергієм Мікуловим и Артемом Вагановим на тему питання – відповіді з планування персональних фінансів.

Строк надання послуг: Доступи надаються протягом 24 годин з моменту оплати разового чергового платіжу.

Види послуг

Вебинары

Проводяться 2 рази на тиждень :

  • Раз на 2 тижні – спеціальний ефір “Шлях до перемоги”: новини, запитання та відповіді по ним;
  • раз на тиждень – тематичний ефір: тема з результатів опитування учасників, запитання та відповіді по ним.

Вікіпедія iPlan

Це набір знань у вигляді статей, відео, структурованих за категоріями, які відповідають на такі питання:

  • Як скласти персональний фінансовий план та почати інвестувати.
  • Які інвестиційні інструменти є в Україні.
  • Як обрати брокера та відкрити рахунок.
  • Де зберігати кошти на різний термін.
  • Як самостійно сформувати інвестиційний портфель та інші корисні теми.
  • ….да еще много интересного…

Телеграм чат, канал, бот

В Телеграм чаті ми пишемо новини спільноти. В каналі – задаємо питання та отримуємо відповіді, в боті – отримуємо поради, як краще користуватися ресурсами спільноти.

Повернення платежів

Повернення платежів здійснюється в наступних випадках:

  • Клієнт протягом 24 годин з моменту оплати повідомив про намір відмовитися користуватися послугам
  • Клієнт помилково придбав підписку більше ніж 1 раз;
  • Клієнт не отримав доступу до послуг протягом 72 годин з моменту оплати;
  • Клієнт неодноразово порушував правила спільноти в частині “Чого ми не робимо”

Повернення коштів здійснюється за умови надання на контакти Надавача , наступної інформації*:

  • сканкопія платіжної квитанції про платіж, який потрібно повернути
  • копія паспорту (з сторінками ПІБ, дата та місце видачі та місце реєстрації) та ІНН
  • IBAN Клієнта.

*Надавач має право запитати додаткові документи для визначення належного отримувача коштів.

Конфиденциальность 

Вся інформація, яка стосується Клієнта його платежів, доступів до Послуг, яка не є загальнодоступною та стала відомою Сторонам внаслідок укладення або виконання умов Договору, є конфіденційною.

Сторони зобов’язуються не розголошувати та не розкривати Конфіденційну інформацію третім особам та використовувати її лише для виконання умов цього Договору.

Застереження щодо відповідальності

Надавач не гарантує прибутковості вкладень, надійності можливих інвестицій та стабільності розмірів можливих доходів. Інвестування є ризиковою справою, вартість інвестиційних інструментів може коливатися. 

Результаты инвестирования в прошедшем не являются гарантией получения доходов в будущем. 

Надавач не відповідає за подачу вашої податкової звітності, сплату податків та наслідки прийняття будь-яких рішень. 

Надавач послуг не надає будь яких індивідуальних консультацій та рекомендацій з питань інвестицій.

Разрешение споров 

Мы попробуем не спорить 🤝 Если возникнет спор, будем пытаться решить его мирно путем переговоров. 

Если спор не удастся разрешить путём переговоров, мы привлечем представителя Украинского Центра Медиации.

Если разрешить спор в досудебном порядке в течение 30 дней будет невозможно, мы передадим дело на рассмотрение третейского суда при ТПП Украины. 

Срок действия и расторжения Договора

Договор вступает в силу с его заключения и действует в течение срока продолжительности выбранного пакета услуг согласно условиям Договора.

Клієнт може розірвати Договір, не сплативши черговий щомісячний платіж або подавши запит на контакти Надавача про відмову від доступів та відключення подальших автоматичних платежів. Повернення невикористаної оплати при достроковому розірванні договору за ініціативи Клієнта не проводиться.

Якщо Надавач послуги бажає достроково розірвати Договір, то поверне вам кошти за ненадані послуги.

Якщо Клієнт бажає достроково розірвати Договір, то Надавач послуги не має повертати Клієнту кошти.

У випадку, якщо Клієнт прострочив оплату послуг або у випадку розірвання Договору з будь-яких інших причин, Надавач послуг має право закрити доступ до всіх послуг, які були надані протягом дії договору.

Изменения в Оферту

iPlan может в любое время по своему усмотрению изменять условия оферты. 

Контакти

ФОП Мікулов Сергій Володимирович

Код: 2552100839

Надавач послуг: mikulov@iplan.ua, @Sergii_Mikulov – з питань оферти, @vahanova – з питань підключення сервісу та річної оплати

Дата набрання чинності:  29 травня 2022 року

Если вы хотите продолжить сотрудничество, свяжитесь с вашим планером и обсудите все вопросы.

Если Вы хотите продолжить сотрудничество, свяжитесь с Вашим планером и обсудите все вопросы.